תגובות חדשות - בלוג המפלגה

בלוג מפלגת הבחירה הדמוקרטית - לקידום סדר יום אזרחי

כתובת URL

מקור הזנת XML
http://blog.democratic.org.il

עדכון אחרון

לפני 10 דקות 6 שניות

פברואר 6, 2006

15:55
נניח שאני / אנחנו איכפתים. נניח שאנחנו רוצים פוליטיקה של עשיה ושל הסתכלות בעיניים במקום פוליטיקה צינית ותככנית. נניח שבגלל זה אנחנו תומכים בבחירה הדמוקרטית. אז מה זה אומר? שאנחנו מעטים מדי? שאפסו האנשים האיכפתיים במדינה? שאין מספיק מי שרוצה פוליטיקה נקיה של עשיה? אני חושב שיש מספיק אנשים ... הבעיה היא שהם הפסיקו להאמין שאפשר, שבאמת יהיה מי שייצג אותם. יום עצוב. הודעה עצובה. עצוב.
קטגוריות: בלוג המפלגה

ינואר 29, 2006

22:43
מסכים אתך שהנושא חשוב, לא נראה לי שממש יעזור לתקוף באופן כוללני את כל מי שמכניס כסף (לעצמו ולמדינה) ממכירה של נשק, אבל הייתי רוצה לדעת מי עושה כסף גדול מלמכור נשק למדינה המשתמשת בו ע"מ לדכא את אזרחיה, או גרוע מזה.
קטגוריות: בלוג המפלגה

ינואר 27, 2006

10:10
נעים מאוד רוני! תודה על החיזוק. מאוד מעריכה זאת. נעים מאוד הנהלה! זו לא התלונה הראשונה מסוג זה. אולי כדאי לתת את הדעת...
קטגוריות: בלוג המפלגה

ינואר 26, 2006

21:02
ראיתי שנכנסת ללא בעיות מיוחדות :)
קטגוריות: בלוג המפלגה
14:29
ניסיתי להרשם לאתר אבל משום מה אני לא מקבל סיסמא ולכן אני כותב פה בינתיים. אני הגעתי לאתר שלכם במקרה, לאחר שנתקלתי בבלוג של רחלי על המילקי. אז ראשית כל, רחלי, באמת לא היה לי ברור למה לא כתבת כבר זמן מה ועכשיו משהבנתי, אני שולח איחולי החלמה מהירה לבנך. אני מבקש לציין בשמי ובשם חברי שקוראים את הבלוג שלך: אנו נהנים מאוד לקרוא את החומר שלך שכתוב בצורה יוצאת מן הכלל, בפשטות מדהימה וישירה, נכנס ללב ולנשמה, עוקץ היכן שצריך, עיתים משעשע ותמיד, תמיד מרתק ואמיתי!!! נשמח מאוד לדעת איפה עוד את כותבת.... קרן אור בשמי הפוליטיקה האפרוריים..... ישר כוח!
קטגוריות: בלוג המפלגה

ינואר 25, 2006

14:49
[...] אמש קראתי בבלוג של יהונתן קלינגר על עזיבתו את מרצ-יחד. סמסתי לדן גולדנבלט והלכתי לישון. בבוקר בדקתי מיסרונים, דן שאל איך אני יודע. הבוקר פורסם בהארץ כי “שרון דולב, בעבר יו”ר צעירי מרצ, וכן יהונתן קלינגר וטלי לרנר”. הבלוג יכול להיות יעיל יותר בהפצת מסרים, הוא פחות כפייתי מרשימות תפוצה שלעיתים יכולים להפיץ לנו דואר טופו ובמקרה הגרוע דואר זבל. [...]
קטגוריות: בלוג המפלגה
12:52
[...] בקרב פעילים לשינוי חברתי מקובל לכנות דואר זבל שאינו פרסומי, כמו הודעות על הפגנות, הצעות לאימוץ כלבלבים, בקשות לתרומות לבלבים ולוף (ספאם) פוליטי - כטופו. דואר טופו לא מגדיל את איבר המין או מציע הצעה מפוקפקת אחרת, אלא מכוון לסדר היום האידאולוגי והפוליטי שלכם. (ע”ע המאבק  בדואר זבל) [...]
קטגוריות: בלוג המפלגה

ינואר 23, 2006

14:33
בקשר למדיניות 'אי ההפללה' שלדעתי היא אחד הדברים החשובים שצריכים לעבור על סדר היום הציבור (ובכנסת כמובן,אמן!) דבר ששמתי לב אליו על חיילים בצהל אשר לפני הצבא עישנו קאנביס לעיתים רחוקות להירגע קצת ופתאום הגיעו לצבא, שיא הלחץ, אותם אנשים מפחדים מוות משימוש בקאנביס (כאשר הם בבית, חס וחלילה בצבא) בגלל כל הבדיקות הצבאיות אשר בגלל שאכטה אחת יכולות לשלוח אותך ל 90 יום לכלא, מוציאים אותך מהצבא ותיק פלילי באזרחי (ל 17 שנה כמו שאתה יודע) או שמכריחים אותך להיות משתפ ושותלים אותך בבסיסים, אותם אנשים שאני רוצה להזכיר שהם בלחץ מהצבא עוברים לסמים אחרים כשהם בבית במקום לשבת על איזה ג'וינט עם החברה בבית של מישהו הם הולכים לבאר משתכרים מוות ואז נוהגים הביתה או הולכים למסיבה ולוקחים אקסטות או טריפים, סמים שהם או חוקיים(אלכוהול) או לא חוקיים (השאר) שהצבא לא מגלה בבדיקות השתן שלו ככה שבעקיפין הצבא דחף את אותם אנשים לשימוש בסמים האלו, שהם הרבה יותר קשים והרבה יותר מזיקים...
קטגוריות: בלוג המפלגה

ינואר 16, 2006

12:55
מכיוון, שעקב פגם כלשהו (מובנה?) באתר, *עדיין* לא קיבלתי את הדואל, עם הססמא לתגובות באתר - וזאת אף-על-פי, שכבר חלפה יממה(!!!) מאז נרשמתי - אין לי ברירה, אלא להגיב *כאן*, לנושא שינוי. ההצעה, לחבור לפורז ולמרעיו, היא הדבר ההזוי ביותר, ש*מישהו*, בכלל, יכול היה להגות. במי בכלל מדובר כאן? בראש וראשון לנביאי הדרוויניזם החברתי הדרסני ביותר, הגורס "עניים - לקרמטוריום" ו"ארבאייט מאכט פראיי" (טוב, אולי לא במלים הללו בדיוק - אבל, מעלליו מדברים "בעד" עצמם), באדם, שאולי הוא אוהב מאד חיות לא-אנושיות, אבל עם בני-אדם, דווקא, יש לו בעיה גדולה מאד, באדם, ש*הפסיד בבחירות במפלגתו*, אבל - עקב העדפת מערכת, של כפייה פשיסטית, על דמוקרטיה אמיתית - מסרב להשלים, עם עובדה זו (בערך כמו מילושביץ', בסרביה שנת 2000), באדם, שהיום, בו ייבעט *החוצה*, ממשכן-הכנסת, ייקבע כיום-חג, מאז והלאה! אז *לזה* לחבור? למה לא לליברמן? או למרזל? *מישהו* היטשטש, שם במפלגה - זה ברור. ואני מצפה, להכחשה גורפת ומיידית, של כל בדל-שמועה, בדבר "הליכה משותפת" עם כנופיית הדרוויניזם החברתי המחליאה הזאת. שאם לא כן, איאלץ, בצער רב, להגיע למסקנה, כי "הבחירה הדמוקרטית" איננה, בלתי-אם *עוד* חבורת-עסקנים, תאבי כח ושלטהון - ולפעול בהתאם. נדהמתי, שבכלל רעיון שכזה, צץ ועלה!!
קטגוריות: בלוג המפלגה

ינואר 15, 2006

09:11
הנה רעיון קריאייטיבי! להיות מתוחכמים, שנונים, מדויקים ואמיתיים..... במקום "ערמומיים".
קטגוריות: בלוג המפלגה

ינואר 13, 2006

00:31
אנחנו הולכים לדבר בקול ברור. מפלגות גדולות מערפלות את מסריהם. אנחנו לא יכולים ולא רוצים לדבר בערפל. אנחנו עובדים, המון, בימים אלו, על גיבוש המצע. אנחנו עובדים, בימים אלו, על הכנת homepage לאתר וסידורו בצורה יותר ידידותית למשתמש. יש לנו כוחות מצויינים. חלקם כותבים כאן, חלקם עובדים איתנו. בנוסף, התחילו לכתוב עלינו בבלוגים אחרים. בתחילה היה זה חנן כהן שהחמיא לאתר, וכעת, אמיתי סנדי מפרסם בבלוג שלו פוסט מצויין: http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=97762&blogcode=3169183 אנחנו הולכים לעשות קמפיין מאד מאד לא שגרתי. לא יהיו פליירים או פלריגים (מלבד אולי על מרפסות). אנחנו לא חושבים שמפלגה שמרימה דגל סביבתי (בין יתר הדגלים) יכולה להרשות לעצמה לזהם. ההיפך, אנחנו נעשה קמפיין דווקא של איסוף אשפת בחירות. אני מזמין אנשים כאן לזרוק רעיונות קריאייטיבים טובים שנוכל לאמץ. כפי שכבר כתבתי, כך נדמה לי, אנחנו מפלגה קטנה וענייה, ככזו, עלינו להיות חכמים, מתוזמנים וקצת ערמומיים. הולך להיות שמח...
קטגוריות: בלוג המפלגה

ינואר 12, 2006

13:51
אני חותם על כל מלה של רועי. חובה עלינו לומר, דברים ברורים (בשביל ערפול ו"מסך-עשן", המציאו את "העבודה") ולבטוח, בעצמנו וביכולותינו. סמל-הפרח, ידריכנו בזה - סמל הפרח, סמלה של ר"צ!! של שולה!! של מר"צ האמיתית, בטרם השתלטו עליה, כל אנשי ה"בואו, נהיה נחמדים לימין ולחרדים, אסור להרגיז, צריך להתרפס, כולנו יהודים"... שולמית אלוני, צריכה להיות המודל, של כולנו. ואז צריך רק, לנסות ולחבור (אם אפשר) לעוד ארגונים, לתת את *כל* שעות-הפנאי שלנו (קרי: כל דקה, הפנויה משינה-לימודים-עבודה), במשך פברואר-מארס, לטובת המפלגה (בעמידה בדוכנים, תליית שלטים ומודעות, ארגון משמרות, הפגנות וצמתים, שטיפת הרחוב הישראלי, בכל הגימיקים ההכרחיים ועוד....) - ואז, יש דווקא סיכוי *מעולה* שננצח!! כי הרבה אנשים טובים, מתגעגעים מאד לר"צ, לשולה...
קטגוריות: בלוג המפלגה
13:47
וואו. הנתונים שנתת, על מאוכזבי מר"צ/ שינוי/ אללה, נראים מאוד נכונים. אלה אנשים שכולם מנסים לתפוס כל בחירות (יש קבוצה מאוד גדולה של לא-החלטיים תמיד), ורק מי שלא אומר כלום מצליח. מה לעשות, מדובר במאוכזבים-מקצועיים, לרוב. פתחת בהסבר למה בוחר השמאל המפוכח מצביע למשהו. הבעיה שאני רואה היא שבוחר השמאל לרוב עובד בשיטת "למה אני **לא** אצביע למישהו. טהרנות, יהיו מי שיגידו. זה המילכוד שצריך לפצח.
קטגוריות: בלוג המפלגה

ינואר 11, 2006

23:08
אני לא בעד להסתיר את הדעות הנחרצות, אלא להיפך - להגיד אותן בריש גלי ולהראות שהאנשים פה נחרצים בהבטחותיהם ובמעשיהם. השמאל המפוכח מאס לדעתי בססמאות שלא מסתתר מאחוריהן כלום, ואני לא מסכים שססמאות קצרות הן הדבר שגרם לו להצביע למרץ או לשינוי. לדעתי זה דווקא מה שגרם לרבים להבין שמדובר שאין שום תוכן אמיתי מאחורי הדברים ולירידה בכוחן. מה שמושך את תשומת הלב הראשונית זו הנבחרת וזה המנהיג, ורק אחר-כך אנשים מתעניינים במצע. הססמאות צריכות לנבוע מהמצע ולהיות מכוונים אל קהלי היעד שלנו - ואנחנו יודעים בדיוק מי הן האוזניים שצריכות לשמוע. כך נולדה מרצ בראשות שולמית אלוני ועם נבחרת מצוינת כמו יוסי שריד, אמנון רובינשטיין ואחרים, וכך גם נפלה. בשינוי אומנם לא השתנו הדמויות, אבל התדמית של לפיד, פורז ואחרים, שלפני כן נראו כבשורה מרעננת, השתנתה מקצה אל קצה ונראית היום אפורה ועייפה מתמיד. מנהיג אני בטוח שכבר יש לנו, ועכשיו הוא צריך להציג לנו נבחרת מנצחת שהפעם תסתער דווקא על אמצעי התקשורת, כי בשביל לקדם את העניינים החשובים באמת צריך קודם כל להיבחר. לדעתי חשוב שבצד אנשים אמביציונים ומצוינים כשלעצמם, שאינם מוכרים לציבור הרחב, יהיו במפלגה לפחות עוד דמות או שתיים מוכרות שישתלבו ברשימה וימשכו את תשומת-הלב ביתר קלות גם אל המצע ואל העשייה. את זה אני מניח שקל יותר יהיה לעשות אחרי הפריימריז, אם כי גם דמויות מוכרות מחוץ לכנסת יוכלו להוסיף נופך. אם אלה יהיו אנשים שימשכו כל אחד מהם מנדט אחד לפחות, לא רק שזה לא יפריע לאחרים להיכנס, אלא להיפך: אם הבחירה הדמוקרטית תוכל להציג נבחרת מנצחת שתוצג במסיבת עיתונאים ותכלול דמויות שמושכות מנדטים בצד אנשים עתירי כישורים ומלאי מוטיבציה, כך יהיה קל יותר לזכות בתשומת-לב ציבורית ותקשורתית מכל אלה אשר צמאים כמעט עד מוות לאלטרנטיבה טובה קצת יותר מ"קדימה" למפלגות השמאל הקיימות. זו האפשרות המועדפת מבחינתי. עם זאת אני משוכנע שניתן להיכנס גם בהרכב יותר אנונימי, ואני בכל מקרה אתן את קולי רק לבחירה הדמוקרטית ובטוח שזה לא יהיה בזבוז של הקול. הבזבוז יהיה אם אני ואחרים שמאמינים במפלגה הזאת ניתן את קולותינו למפלגות שפחות חשוב לנו כמה מנדטים בדיוק יהיו להן, ואז נגלה שהבחירה הדמוקרטית הייתה מאוד קרובה לעבור את אחוז החסימה, אבל אנחנו נטשנו. אני אסביר את זה בצורה מאוד פשוטה: אם נצא מהנחה שהבחירה הדמוקרטית בכל מקרה תקבל קולות שהם שווי-ערך למנדט אחד, הרי שבמקרה שהיא לא תיכנס לכנסת, גוש השמאל-מרכז (עד קדימה כולל) יפסיד לכאורה מנדט שיכול היה להרוויח אם אף אחד לא היה מצביע הבחירה הדמוקרטית (מצב שכמובן לא יתרחש). אז ראשית שיהיה ברור שאם הבחירה הדמוקרטית לא נכנסת, מנדט אחד כבר איבדנו. ככל שמצביעי הבחירה הדמוקרטית יהיו רבים יותר, יהיה בכך סיכון לאבד כמעט מנדט נוסף מהשמאל והמרכז (עד קדימה כולל), אבל בכך מסתכם כל הסיכון, ויותר מזה אנחנו לא יכולים לקחת! הנזק הזה הוא מוגבל וסופי, ובו כרוכה כל ההתלבטות בנוגע לאחוז החסימה. כל "נזק" נוסף הוא מנדטים אמיתיים לבחירה הדמוקרטית מול קדימה, שינוי, מרץ, חדש והעבודה, החזרתו של "המנדט האבוד" וגיוס קולות נוספים לשמאל מציבורים שאחרת היו מצביעים לימין (רוסים אמרנו?) או לא היו מצביעים כלל. אז תחליטו אתם אם כדאי לסכן מנדט אחד מהמרכז-שמאלה לטובת אפשרות שתצמח כאן מפלגה ליברלית אמיתית - והפעם עם אנשים שלא רק מדברים אלא גם עושים בשביל כולנו. ברגע שיספרו את הבחירה הדמוקרטית כמפלגה ככל המפלגות, אף אחד כבר לא יחשוב על אחוז החסימה, והמפלגה הזאת תמקם את עצמה במהרה מעל מרץ ומעל שינוי. אבל ככל שניכנס מהר יותר לסקרים כך נזנק גבוה יותר בזמן שיישאר. הסקרים מראים שיש היום 15(!) מנדטים של מאוכזבי מרץ ושינוי ועוד כ-10 מנדטים של אנשים שעזבו את העבודה כי הם "לא אוהבים את עמיר פרץ". כל אלה - 25 מנדטים בפוטנציה - כבר "עזבו את הבית" בשאיפה למצוא את מקומם בבית אחר, ולנו נותר לשכנע כמה שיותר מתוכם שהבית שלהם הוא לא אחר מאשר הבחירה הדמוקרטית. הסקרים האלה חשובים פי כמה מסקרים שנערכו לפני חודש והעניקו שני מנדטים למפלגה שעוד לא הציגה יותר משני אנשים. היום כבר אין שום סיבה שקדימה תקבל 40 מנדטים, רק צריך להציג את הנבחרת ואיתה להסתער על הנושאים של חברה אזרחית וזכויות אדם. מעולם לא הייתה הזדמנות כל-כך טובה להכניס מפלגה חדשה לכנסת שתישא על דגלה את העניינים האלה, ואם לא נצליח להיכנס זה יהיה לדעתי פספוס גדול. אני מציע להפסיק לדבר על השתלבות במפלגות אחרות ולהסתכל מה כל אחד מאיתנו יכול לעשות כדי שהבחירה הדמוקרטית תקבל מה שיותר קולות. זה יהיה טוב לכל מי שמאמינים בערכים שהמפלגה נושאת על דגלה, וזה יביא גם להעצמתו של גוש השמאל - כמותית ואיכותית.
קטגוריות: בלוג המפלגה
22:21
דני, אני מקווה שהאופטימיות הקוסמית שלך תתגשם :) אני באמת לא מבין את הקרקס שהולך בעלה ירוק ומאוד עצוב לי על זה וכרגע מסתמן לי שאין ברירה אלא להצביע לכם. אני סומך עליך ועל רומן פי אלף ממה שאני סומך על אוהד ובועז. חורה לי שהם לא רואים שכולם פה למען אותה מטרה ובמקום לפרגן ולנסות לשתף פעולה מגיבים בילדותיות לשמה. שיהיה בהצלחה :) הצ'יף
קטגוריות: בלוג המפלגה
00:12
קדימה נעה בין 20-40? אני לא חושב שלקדימה היו בסקרים פחות מ-28 מנדטים מאז שנוסדה :-)
קטגוריות: בלוג המפלגה
00:08
אני אתחיל בגילוי נאות - אני בכלל נגד מפלגות קטנות. אני דווקא בעד שיטת בחירות איזורית-אישית-רובית ובעד שלטון יציב יותר וכיו"ב. אבל - יש בחירות במרץ, והן במתכונת הנוכחית הרי כל שבוע יש בסקרים תנודות של מנדטים אחדים לכאן ולכאן. קדימה נעה בין 20 ל-40 מנדטים, שינוי עוברת את אחוז החסימה ואז צונחת לשם חזרה. גם אצל בוחרים, יש עלות-תועלת בהצבעה. "למה שאני אקום ואלך להצביע" זה בכלל לא משפיע וכיו"ב. והנה - אנו יכולים לקרוא להם ולבוא ולהשפיע. נכון - בהצבעה למפלגה "גדולה" אתה לא משפיע. זאת האמת - אף בחירות אף פעם לא הוכרעו בגלל קול אחד. אבל כשאתה מצביע למפלגה "קטנה" ומסייע לה לעבור את אחוז החסימה, הרי אתה מכניס עוד 3 מנדטים לכנסת! אתה "מציל" אלפי קולות שלא היו באים לידי ביטוי אם לא היו נאספים יחד ועוברים את אחוז החסימה! אתה נותן לקול שלך משמעות! אתה עושה הבדל אמיתי!
קטגוריות: בלוג המפלגה

ינואר 10, 2006

19:36
צריך להשתמש בעשיה. אבל בקיצור. למשל: גרף שמראה הצעות חוק שרומן העביר לעומת אחרים, או גרף שמראה את תחומי הפעילות הרבים של רומן, הם בזבוז של פרסום. אפשר לשים את הגרף בקטן מתחת לסיסמה. אני זוכר את הפרסומים של מר"צ בבחירות הקודמות, בהם הם התפארו בעשיה האמיתית שלהם וחשבו שזה מספיק. וכמו שכולם יודעים, מר"צ - מפלגה עם פוטנציאל למס' דו ספרתי של מנדטים - קיבלה בראש. ועוד תקבל. התחושות בטן שלנו אומרות שיש לנו מוצר טוב (שוב, אני ממש ממש נגעל מעצמי שאני משתמש בעולם המושגים הזה. סליחה) והדבר העיקרי שצריך הוא להציג אותו לקהל היעד, אבל הניסיון אומר שזה לא מספיק. בשביל להיבחר צריך למכור חלום. ככל שנותנים יותר פרטים בפרונט של הקמפיין, הקהל שלנו, הידוע בעקשנותו וטהרנותו, ימצא למה לא להצביע. אחת הסיבות העיקריות תהיה כמובן "לא יעברו את אחוז החסימה". צריך למצוא מענה לפחד הזה. שהוא הגיוני מאוד. צריך לדעת להסביר שגם קול למי שלא נכנס לכנסת הוא קול. הדברים של רומן כאן למעלה הם התחלה מצויינת, שיכולה לעזור לאנשים לא לפסול את המפלגה על הסף - צריך לחשוב איך מכאן נותנים עוד בוסט למעלה.
קטגוריות: בלוג המפלגה
18:17
דני, סקר מפני חודש הוא רלוונטי מאד בהשוואה לשום סקר. אנשים אוהבים לראות סקרים. תפרסם את הסקר ותכתוב בקטן למטה את התאריך שבו הוא התפרסם. לעשות סקר, לקבל תוצאה מעודדת ולא לפרסם אותו זה שטות. חוצמזה, אם הוא מלפני חודש אז אולי הגיע הזמן לעוד אחד. אולי יש לכם קשרים בתקשורת הרוסית שמישהו שם יקמבן אותנו איכשהו בסקר. אם לא, צריך לעשות לבד. אי אפשר לעשות חביתה בלי לשבור ביצים. אני מבין את הצורך בתזמון ושימור הכוחות, אבל כרגע אני מדבר עם אנשים על ברונפמן ואין להם מושג מי ומה זה. אם הוא יצוץ קרוב מדי לבחירות זה ייראה להרבה אנשים לא רציני. אה, עוד דבר, דני - פעם הבאה ששואלים אותך למה המצע שלנו דומה לזה של עלה ירוק, אל תגיד סתם "כל המצעים דומים". תסביר שאתה ואני ורוני כתבנו את רוב המצע של עלה ירוק, ולכן לא פלא שגם המצע של המפלגה שבה אנחנו נמצאים עכשיו דומה למצע ההוא :-) צריך באמת להשתמש בעשייה של רומן. אני רואה בעיני רוחי שלטים ופלאיירים בנוסח "הבטחנו? עשינו!" עם נקודות שמפרטות את ההישגים ואת העשייה. עכשיו, אנחנו אמנם עניים, אבל לא עד כדי כך. יש לנו יחידת מימון במזומן, וזה הרבה יותר ממה שהיה לעלה ירוק בפעם שעברה. צריך עד סוף החודש להתחיל לעבוד ברצינות. מטה והפצת חומרים. אני מאד מקווה שלא נדמה לאף אחד שאפשר לעשות את זה רק דרך האינטרנט, כי מי שלא תהיה לו נוכחות מסיבית בשטח הלא וירטואלי, אף אחד לא יספור אותו. והכי חשוב, לאיתי - חד"ש??? אתה רציני? אחי, חד"ש של היום זה ממש לא מה שהיה בתקופת תמר. אתה שמעת מה אמר בראכה בנצרת? איך אתה יכול בכלל לחשוב להצביע לבנאדם שמרגיש צורך ללקק למשטר המאוס של דמשק בצורה כזו? בראכה, במקום לעבוד על דו קיום, מתחרה בבשארה ובדהאמשה מי יהיה יותר קיצוני ומתבדל. ככה כן בונים חומה, אבל אני מחפש אנשים שיבנו גשר.
קטגוריות: בלוג המפלגה